تبلیغات
برترین بازی های دنیا - تاریخ چه شرکت Activision

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

همه با هم به سوی بازی های آینده

     
آرین قاسمی
12:12 ب.ظ
یکشنبه 5 خرداد 1392
مقر اصلی آن در سانتا مونیکا ، با پنج دفاتر داخلی و بین المللی ده ، اکتیویژن ، شرکت طراح برجسته ، ناشر ، توزیع کننده و از نرم افزار سرگرمی تعاملی است.
برای دیدن ادامه به ادامه مطلب رجوع کنید

مقر اصلی آن در سانتا مونیکا ، با پنج دفاتر داخلی و بین المللی ده ، اکتیویژن ، شرکت طراح برجسته ، ناشر ، توزیع کننده و از نرم افزار سرگرمی تعاملی است. اگر چه شرکت اتکاء است بازی های الکترونیکی برای پلی استیشن ، نینتندو ، کنسول سگا و سیستم ، فروش سی دی های اکتیویژن هم در شیوه زندگی و طیف گسترده ای از بازی های رایانه ای (جیم کرم خاکی ، Muppet جزیره گنج ، Battletech ، Spycraft) جذاب به همه سنین. از زمین لرزه و بدنام ظ روز را بزرگ بازی ها سری شکارچی به سفر ستاره و عنوان franchises دیزنی ، اکتیویژن دیده است درآمدهای خود پرش به نزدیک به نیم میلیارد دلار در چند سال گذشته است. به رهبری رابرت Kotick و برایان کلی ، خود را تحت - 40 wunderkinds ، اکتیویژن است برای قرن جدید با هزاران عنوان نرم افزار ، آماده از ارزش های مبتنی بر به از بهترین خط های گرافیکی و چند توافق نامه توزیع منحصر به فرد با صنعت طراحان بازی برتر.

تولد انجمن الکترونیک در 1970s و 1980s

داستان اکتیویژن در سال 1979 آغاز می شود ، فقط یک سال پس از اولین دیسک فشرده (سی دی) توسط شرکت فیلیپس قابل فروش الکترونیک مستقر در هلند توسعه داد. بازی بازی ها کلیپ های موجود در حال از سال بروس Bushnell تاسیس آتاری و پونگ در 1972 ایجاد شده ، راه اندازی چه صنعت بازی های الکترونیکی شد. در نتیجه از دستاوردهای Bushnell است ، شمال کالیفرنیا مستقر اکتیویژن خاموش کردن توفال چوبی یا سیمانی و غیره خود را به عنوان اولین توسعهدهنده مستقل و توزیع کننده از نرم افزار سرگرمی. هدف این شرکت نوپا بود را وارد بازار بازی های جنینی و ضبط تکه سالم قبل از رقبا متوجه پتانسیل واقعی این صنعت. در سال 1980 ، پس از مقدمه ای از آتاری 2600 صفحه اصلی ویدیو کنسول ، اکتیویژن عرضه اولین سری آن از عناوین برای آتاری 2600 به نام دام! در حالی که آتاری بازی طراحی شده و فروخته شده خود را ، از جمله پرپا و فرماندهی موشکی ، مقابله با اکتیویژن Kaboom! در سال 1981 رودخانه و حمله در سال 1982. عناوین اکتیویژن را به فروش رفت و در میلیون ها قرار داده و شرکت را بر روی نقشه ، آتاری reaped میلیارد و سپس به درهم و برهمی از مدیریت ضعیف سقوط کرد.

اگر چه آتاری ، حاصل شد جدا ، و قادر به reemerge سالها بعد ، آن را لبه آن در 1980s از دست داده بود. اکتیویژن و چند تن دیگر شروع به یو پی اس برداشت تا شل و اجرا شد. یکی از عمده رقبای 'sاکتیویژن ، Infocom ، 1982 معرفی بازی ماجراجویی Zork در. Zork ، مثل دام! سری ، موفقیت فوق العاده بود و بر اساس چهار دنباله و دو spinoffs (افسونگر و جادو) ، که در نهایت صف شد بخشی از نام تجاری اکتیویژن .

در سال 1983 اکتیویژن در به رسمیت شناختن آن را با رفتن عمومی با حروف بزرگ. با این حال مشکل ، شبیه به سرنوشت دچار شده توسط آتاری بود ، پایین جاده ها است. در پی ضرب المثل قدیمی از ضرب و شتم رقابت با پیوستن به آن ، Infocom اکتیویژن در سال 1987 به دست آورد. جدیدتر و بزرگتر دید اکتیویژن را برای آینده شامل نه تنها در حال تغییر نام خود را به Mediagenic در سال 1988 است ، اما گسترش خط تولید محصول خود را فراتر از نرم افزار بازی برنامه های کاربردی که شامل برنامه های کسب و کار نیز هست. در نگاه به گذشته ، این بود که پیش بینی غلط -- به نام اکتیویژن و به رسمیت شناختن نام تجاری بودند کاملا قوی و گرفتن کسب و کار اصلی خود را فراتر از سرگرمی های الکترونیکی اشتباه بوده است. با این حال حاضر به ترک آنجا Mediagenic علامت آن در صنعت با تولید اولین سی دی رام بازی سرگرمی های تعاملی ، کوره ، و با داشتن علم غیب برای باز کردن دفتر در ژاپن ، از سر چشمه های فن آوری صنعت.

سلامت بوم بازی ها : 1990s

با طلوع 1990s ، نام اکتیویژن در مورد به زنده. مدیریت اجرایی شرکت BHK ، رابرت A. Kotick و برایان G. کلی ، منافع حاکم در Mediagenic در سال 1991 خریداری شده ، یک سال است که در آن Mediagenic $ 26،800،000 در آمد $ 28،800،000 از دست داده است. سال بعد ، پس از ادغام شرکت دیسک به Mediagenic ، شرکت در بازسازی ، تغییر نام آن به اکتیویژن و نقل مکان به یک ستاد جدید در سانتا مونیکا. Kotick رئیس و مدیر عامل بود ، و کلی رئیس جمهور و صدای کبوتر و قمری از شرکت rechristened شد. در همان سال ، سال 1992 ، شرکت گسترش جهانی با باز کردن دفتر اول خود را در استرالیا و دیگری در بریتانیا در سال 1993 ادامه داد.

در سال 1994 اکتیویژن وجوه مورد نیاز به نگه داشتن برنامه تولید خود را برای عنوان مهاجم بازی های جدید و بهبود یافته و برای حفظ سهم خود از بازار آمریکای شمالی سرگرمی نرم افزار ، که فروش $ 930،000،000 رسیده بود. شرکت مطرح شده برخی از 40 میلیون دلار برای بیشتر این نیازها ، به عنوان هزینه متوسط برای تولید هیجان انگیز است ، به خوبی توسعه بازی های الکترونیکی به سمت بالا فرار از 200.000 $ ، و شرکت نیاز به فروش حدود 40،000 نسخه به سود و زیان. اما اکتیویژن انجام شد درست بوده است ؛ مالی سال 1995 (اسفند 31) رسید درآمد $ 57،800،000 و در سال بعد آورده صعود سالم به $ 86،600،000 ، با پریدن از درآمد $ 1،900،000 در سال 1995 به 5،900،000 $ برای سال 1996.

برای اکتیویژن ، 1997 یک سال بی پروا بود. نه تنها انجام خرید شرکت های تعاملی حقوق در سراسر جهان به محبوب سنگین دنده ربات نقش بازی کردن بازی ها (جانشین Mech آواتار ها 2 محصول خط) و پرفروش ترین زمین لرزه دوم ، اما این فیلم teamed تا اقدام برای تلفن های موبایل با بروس ویلیس در سنگین وزن پلی استیشن بازی کتاب مکاشفات یوحنا این اولین علامت از هر گونه ملک یا بازی خلاق به طور خاص برای طراحی شخصیت شناخته شده. علاوه بر این ، اکتیویژن ساخته شده قابل ادغام چند ، از جمله این که از توسعه دهنده بازی کلاغ سیاه نرم افزار شرکت (سازنده سری بدعت گذار محبوب از عنوان) ، شرکت بازاریابی آلمانی ، و دو توزیع کنندگان نرم افزار های تعاملی (آموزشی ویبولیتین CentreSoft از انگلستان و NBG EDV Handels و Verlag جیامبیایچ ، مستقر در آلمان). این شرکت در سال مالی خود را با درآمد $ 189،200،000 ، خیره کننده 119 درصد افزایش نسبت به سال قبل 86،600،000 $ به پایان رسید.

مداوم با گسترش آن تلاش های بین المللی ، اکتیویژن دفتر در فرانسه در سال 1998 افتتاح شد. در جبهه داخلی آمد خرید از رئیس بازی انتشارات ، مینه سوتا مبتنی بر توزیع نرم افزار از بازی های ورزشی ، از جمله پرفروش ترین سری ظ روز شکار ، و حقوق در سراسر جهان را به قسط بعدی از زمین لرزه سری محبوب همیشه از کد نرم افزار ، زمین لرزه سوم آرنا. نام این شرکت همچنین inked معاملات توسعه چندین شرکت با غول : با کمیک مارول ، به منظور توسعه بازی های پلی استیشن برجسته کاریکاتور چندساله و کتاب مورد علاقه های شما خنده دار مرد عنکبوتی و مردان ایکس ؛ با دیزنی تعاملی ، برای ایجاد کراوات در بازی ها را از آن محبوب فیلم های متحرک ، از جمله نیا ، داستان اسباب بازی 2 ، و اشکالات به زندگی ، و با محصولات قابل فروش Viacom ، به طراحی و توزیع بازی های مبتنی بر ستاره حق رای دادن بازحمت حرکت کردن ، که شامل اصلی سفر ستاره مجموعه تلویزیونی و خود را جانشینان سفر ستاره : بعد مدت زمان ایجاد ، سفر ستاره : اعماق فضا نه ، و بازحمت حرکت کردن ستاره : ویجر. معامله Viacom نیز شامل نه ستاره از ویژگی های فیلم های بازحمت حرکت کردن. با این حال یک کودتای دیگر زمانی بود که اکتیویژن LucasArts و سرگرمی شرکت (تاسیس شده توسط جورج لوکاس از ستاره شهرت جنگ) وارد شده به دو سال چاپ و نشر انحصاری توزیع و مشارکت در انگلستان و 45 کشور دیگر به پخش تمام بازی های LucasArts آینده برای کامپیوتر و پلی استیشن کنسول ها .

هر کدام از موافقت نامه های مذکور اکتیویژن در موقعیت فوق العاده قوی برای چند سال آینده قرار داده است. این فعالیت های مالی خود را 1998 شماره ، که شامل درآمد از ادغام restated شد حمایت شده بود ، رسید و نزدیک به $ 312،100،000. در مقابل مدیریت ، کلی مشترک با رئیس Kotick نامگذاری شد ، و به عنوان رئیس جمهور و صدای کبوتر و قمری توسط غذاهای باهم - اگرا میان وعده رئیس جمهور سابق رون Doornink جایگزین کرد.

مشکل در ذهن : 1998 و 1999

با وجود رشد اکتیویژن را از طریق جمع آوری و توافق نامه های انحصار ، این شرکت نیز تغییرات عمده ای در صنعت خود را تحت تاثیر قرار گرفت. موفقیت چشمگیر از بازی های الکترونیکی ، افزایش یافته است که بیش از 40 درصد به 5500000000 $ در 1998 (فروش آمد نزدیک به rivaling فیلم جعبه رسید در دفتر $ 6900000000) ، وضوح بیشتری به ارمغان آورد. با استفاده از این دید بدترین نوع نظارت پس از sprees تیراندازی نوجوان در کلرادو ، کنتاکی ، و واشنگتن آمد. Belatedly ، پدر و مادر شد نگران بازی های کودکان بازی کردن آنها و اثرات احتمالی از خشونت و خون spattered کلیک کنید. به سهم خود ، از توسعه دهندگان بازی ، اکتیویژن شامل ، باب روز کردن خون و گور در برخی از بازی های محبوب با بازی بچه های جوان تر ، در حالی که برچسب زدن بازی با شاخص سن ("پست" برای همه ، "تی" برای نوجوانان ، "م" برای بالغ ، "" برای بزرگسالان) تنها. اگر برچسب شده توسط خرده فروشان و یا اجاره میلادی به اجرا گذاشته نشده بود ، با این حال ، آنها کمی خوب است. برخی از قانونگذاران پیشنهاد ساخت آن را به جرم فروش "بالغ" و یا "فقط بزرگسالان" بازی به افراد زیر سن قانونی ، صنعت بازی های الکترونیکی برای ارائه برچسب زدن بزرگسال بالغ و یا بازی ، صندوقداران که در طول اسکن نیاز به شناسایی اگر خریدار بود بالغ نمی هشدار داده. صرف نظر از این و یا سایر اقدامات ، با این حال ، بسیاری از بازی های خشونت آمیز از اینترنت دانلود کرده بودند ، که هیچ مقررات وجود داشته است.

برخلاف جریان آب شنا maelstrom اکتیویژن بود. بسیاری از بازی های آن نرم افزار آیدی به مدت شناخته شده است صریح گرافیک ، بهترین فروش از جمله زمین لرزه سری شرکت توزیع برای. اکتیویژن نیز هدف از گروه مدافع سیاتل به نام مادران خشونت علیه زمانی که عضو پسر را دیدم تبلیغات برای لباس شخصی 8 این برنامه شامل اتوبوس مدرسه مسلح و غیر متجانس با محیط اخراج به نام Molo که به دنبال اعمال مجازات های خشونت آمیز از طریق. در ماه مه وال استریت مقاله از مجله ، داگ Lowenstein ، رئیس جمهور از سلامت دیجیتال نرم افزار انجمن IDSA) ، یک گروه لابی گری برای توسعه دهندگان بازی های الکترونیکی و توزیع کنندگان ، اظهار داشت که هر چند پژوهش کمی وجود داشت ، تا این حد توان گفت : در حدود 57 درصد از تمام بازی های الکترونیکی توسط بزرگسالان بازی می کردند ، و بازی روی صفحه تبدیل مانند زندگی و انحصار در میان بازار محصولات سرعت در حال رشد. علاوه بر این ، در پنج سال گذشته ، از 5،000 بازی قرار داده و به سیستم درجه بندی ، بیش از دو سوم مناسب تلقی می شد برای همه سنین برای بازی. نقل قول شده در مه مقاله نیویورک تایمز ، Lowenstein برای همه مشخص بود برای قرار دادن موضوع به استراحت و یک بار : "شواهدی وجود نداره تدریس برای حمایت از لینک بازی های خشونت آمیز بین بازی های ویدئویی جامعه و مردم قتل عام. انجام بازیهای رایانهای به نفرت. بازیهای رایانهای انجام مردم را تبلیغ نمی کند برای تبدیل شدن به نازی ها. " با این حال برای قانونگذاران و پدر و مادر ، مسئله به مراتب بیش از.

اگر چه قانون کنترل محتوای بازی های ویدئویی شده بود به تصویب نرسند ، اکتیویژن و چندین توسعه دهندگان دیگر به طور مستقل کوچک پشت گرافیکی گور در برخی از جنگ های تاریخی و یا "خدا بازی ها." محبوب تمدن و فرهنگ را اکتیویژن : تماس با به قدرت در میان بازی های پایین صدای زیر ، و کمتر از نسخه های بی رحمانه هر دو مایکروسافت (عصر امپراتوری دوم) و الکترونیک آرتز (آلفا قنطورس) نیز آزاد شدند. با وجودی که این سوال خشونت حل و فصل شد و نه خواهد بود برای مدتی اکتیویژن در کسب و کار به طور معمول در سال 1999 انجام شده است. شرکت معاملات خود را ادامه روند توزیع منحصر به فرد از توافق با بیش سه چیز است : اول با مبتنی بر Psygnosis لیورپول ، برای این شرکت به فروش و توزیع همه از این پلی استیشن Psygnosis و سی دی سرگرمی عناوین نرم افزار (از جمله چند میلیون فروش فرمول یک ، از بین رفتن دربی ، و مستعمره سری جنگ ستارگان) در شمال امریکا ؛ دوم با ورزش روباه ، برای سرزمین های بین المللی از جمله اروپا ، آسیا ، هند ، شرق میانه و افریقای جنوبی و سوم با Codemasters محدود ، منحصر به فرد برای تبدیل شدن به آن در آمریکای شمالی برچسب های وابسته.

حرکت بعدی اکتیویژن است ، ادغام / اکتساب ، لولایی در تمایل خود را برای ارائه به مشتریان با یک خط محصول گسترده. کارشناس نرم افزار ، شرکت ، که در فلوریدا مستقر توده توسعهدهنده بازار و توزیع کننده از نرم افزار های اوقات فراغت با ارزش قیمت ، به منابع اکتیویژن را ادغام شد و segue خود را رو به رشد پایین قیمت بازار بخش نرم افزار مشخص شده اند. این ویلسون جانی بود به دنبال خرید دیگر در فلوریدا از اساس توسعه دهنده ، Elsinore چند رسانه ای چه از ، که تا به حال ایجاد شده است ظ روز بزرگ شکارچی بازی ها سری به دست آورد برای رئیس بازی (توسط اکتیویژن در چون فروشنده 1997) ، که تا به حال تبدیل شدن به بزرگ ترین ، سردبیر کل قوا از کامپیوتر انجمن جهانی ، در نظر گرفته شده "عامل Bubba ،" است که ، کم هزینه بازی های فروخته شده را از طریق زنجیره های تخفیف مانند وال مارت. پس از آن آمد یکی دیگر از توسعه دهنده نرم افزار ، لس آنجلس مستقر Neversoft سرگرمی ، طراحان موفق تونی هاوک طرفدار اسکیت باز عنوان.

طراحان بازی در اواخر 1990s و توزیع کنندگان ، اکتیویژن شامل بودند ، دچار تغییر قابل توجهی به دور از بازی های رایانه ای برای کنسول ها. معرفی سیستم های سگا در مراحل بازیها ارائه دیگر تکان خوردن به روند در پاییز سال 1999. اگر چه اکتیویژن با مشت با ایجاد بازی برای سیستم های مراحل بازیها گروه ، فقط آن را به عنوان برای پلی استیشن و نینتندو 64 بود نورد ، آن را به زودی سوال در مورد چگونگی دلار به توسعه بسیاری از بازی های رایانه ای جدید تخصیص اگر آنان را رها کردن مصرف کنندگان به نفع شد خیلی بیشتر واقع بینانه کنسول بازی ها. همانطور که رقابت بزرگ تر شدید ، افزایش هزینه توسعه (در حال اجرا به همان اندازه به عنوان $ ، 2 میلیون نفر بازی) و فضای خرده فروشی (معمولا برای 50 - 75 عنوان ، هنگامی که نزدیک به 4،000 در سال آزاد شده بودند) تهدید جدی قرار گرفت. آمار نقل شده در وال استریت ژورنال نشان داد که کنسول بودند خوردن دور در سهم بازار کامپیوتر ، سال 1997 بود که 40 درصد از بازی در بازار و پایین به 34 درصد در سال 1998. روند به علت ادامه پس از مراحل بازیها را به شدت تبلیغ اولین و جدید نینتندو و پلی استیشن کنسول ها به علت در سال 2000.

برای سال مالی 1999 ، اکتیویژن بود در رول با پایان سال درآمدهای موشک 40 درصد به $ 436،500،000 ، با جهش سود خالص به $ 15،300،000 از سال قبل $ 5،100،000 ، عظیم 197 درصد افزایش می دهد. شمالی عملیات آمریکا در سال 1999 افزایش یافته از سال مالی گذشته به 24 درصد به 34 درصد از درآمد ، در حالی که درآمد کمی بین المللی از سال 1998 با 71 درصد در سال 1999 به 66 درصد سقوط کرد. با این حال هر دو بخش تجربه رشد قابل توجه ، با عملیات داخلی افزایش 66 درصد و عملیات بین المللی کوهنوردی 29 درصد برای سال 1999. برای نگه دارید تا با گسترش عملیات ، اکتیویژن را بالا سه ، Kotick ، کلی ، و Doornick ، جدید اضافه شده اجرایی دو معاون رئیس جمهور به برابر -- مایکل رو و کتی Vrabeck mdashø و نظارت بر منابع انسانی و مدیریت نام تجاری جهانی بود.


كمپانی Activision

این شرکت یکی از معروف ترین شرکت های حامی بازی سازی و سرمایه گذاری در این امر است که برای بیشتر کنسول های بازی و کامپیوتر بازی می سازد. در سال 1979 این شرکت کار خود را شروع کرد.در سال 1981 سری بازی های موفق خود را با تیتر Atari 2600 مثل Kaboom و The Pitfall را به بازار عرضه کرد.در سال 1982 هم سری بازی های River Raid را ساخت.در سال 1983 این شرکت کار های ساخت بازی خود را به صورت جدی شروع کردو به کار حمایت شرکت های دیگر پرداخت.در سال 1987 این شرکت توانست InfoCom را که تیم ساخت بازی های ماجراجویی بود خریداری کند.در سال 1992 این شرکت دفتری در استرالیا باز کرد.سپس در همان سال از شمال کالیفرنیا به لس آنجلس نقل مکان کرد.
این شرکت تا سال 1998 بازی هایی از جمله Zork و Quake و ... را تهیه کردو در جاهایی مانند فرانسه دفاتری باز کرد و به مرور در حال پیشرفت بود و توانست در سال 1998 بازی هایی مثل X-Men و Spider-Man را برای PlayStation بسازد.همچنین با شرکت هایی چون Lucas Arts و Disney هم قرار داد هایی برای مشارکت امضا کرد.همچنین این شرکت توانست با Marvel هم قرار داد هایی تنظیم کند که نتیجه اش هم ساخت بازی هایی مثل X-Man بود.این شرکت بازی های محبوبی هم مثل Return to The Castle WolfenStein را ساخت که بسیار طرفدار پیدا کرد و حتی هم اکنون نسخه ای از این بازی برای Xbox 360 در حال ساخت است.در سال 2000 این شرکت با Nokia نیز همکاری هایی داشت.سپس در سال 2001 این شرکت توانست رتبه پر فروش ترین بازی کنسول Play Station را با ساخت بازی Tony Hawk Pro Skater 2 را کسب کند.در همین سال توانست جوایزی را بخاطر Spider-Man (بهترین بازی آن سال) و Tony Hawk Pro Skater 2 (یکی از بهترین بازی های ورزشی) و Toy Story Racer (بهترین عنوان رده سنی کودکان) که همه برای کنسول PlayStation بود کسب کند.در سال های 2001 و 2002 در این شرکت در مجلات به طور جدی مطرح شد و دست به ساخت بازی هایی چون Doom III و Call of Duty زد.
همچنین در آن سال این شرکت بازی Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events را از روی کتاب پرطرفدار و پر فروش آن در پرونده ساخت بازی های خود قرار داد که این بازی و Doom III در سال 2004 عرضه شدند.در سال 2003 با شرکت Dream Works نیز قرار دادی بسته شد.این شرکت به همراه Dream Works و TDK با امضا یک قرار داد دست به ساخت Shrek 2 را زدند.در سال 2004 هم دست به ساخت بازی برای Marvel و Colombia Pictures زد.هم اکنون هم در حال ساخت بازی Spider-Man 3 می باشد.در سال 2005 این شرکت قدرت خود را با خرید تیم های بازی سازی مختلف افزایش می داد و بازی هایی مثل Madagascar را به بازار عرضه کرد.هم اکنون هم این شرکت با امکانات بسیار زیاد در رده بهترین ها قرار دارد و توانست با ساخت زیاد بازی که مخصوصا از سال 2001 به بعد شروع شد شهرت زیادی کسب کند.
من شخصا بازی gun (اصلحه)را که ساخته این شرکت در سال 2005 است خیلی دوست دارم




می توانید دیدگاه خود را بنویسید
http://janine8obrien4.snack.ws چهارشنبه 18 مرداد 1396 01:33 ب.ظ
Hello there! I could have sworn I've visited this web site before but after going through many of
the articles I realized it's new to me. Anyways, I'm certainly happy I came
across it and I'll be bookmarking it and checking back often!
How long does it take to recover from Achilles injury? سه شنبه 17 مرداد 1396 05:06 ب.ظ
Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog web site?
The account helped me a acceptable deal. I had been tiny
bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea
How long will it take for my Achilles tendon to heal? سه شنبه 17 مرداد 1396 04:22 ب.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much,
However I am experiencing issues with your RSS.
I don't know why I cannot subscribe to it.
Is there anybody having identical RSS issues?
Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
به نظر شما بهترین شرکت بازی سازی کدام است








خوش اومدید. تو این وبلاگ اطلاعاتی راجع به بازی های آینده می تونین به دست بیارین در ضمن این سایت هر روز به روز میشه.امیدوارم اطلاعات خوبی به دست بیارین.

مدیر وب سایت : احمدرضا مستاجران
تمام حقوق این وب سایت متعلق به برترین بازی های دنیا می باشد   |   طراحی قالب : تم دیزاینر